Samsung QE50QN93BATXXN - Reviews

Bekijk 5 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jack Albers 19-10-2023

Zeer goed deze tv

Geschreven voor: Samsung QE55QN93BAT

Ik heb 10 september een nieuwe TV gekocht bij Hello tv te Utrecht. ik ben zeer goed geholpen door verkoper Aron.Hij is zeer vakkundig, een echte aanrader om daar je tv te kopen.De afhandeling was ook heel goed.Ben heel tevreden met Hello tv. Groet Jack Albers

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • Mooie maat

eve 30-01-2023

Aanrader

Geschreven voor: Samsung QE65QN93BATXXN

Wij zijn zeer tevreden over de beeldkwaliteit en de levendige kleuren van deze Samsung tv. Goede prijs-kwailiteitsverhouding.

Pluspunten

• beeldkwaliteit

h*******@g******** 05-10-2022

Top tv

Geschreven voor: Samsung QE50QN93BATXXN

Super mooi tv, met een mooi beeld en ongekende mogelijkheden. Het geluid is goed, en voor ons is 50” groot genoeg.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Goed geluid

frank1957ehv 13-05-2022

Perfect beeld in zonlicht

Geschreven voor: Samsung QE55QN93BAT

Ging eigenlijk voor een TV uit de test van de consumentenbond. Kwam toch weer uit bij Samsung op advies van de verkoper. Deze had de kijkomstandigheden van mij thuis meegenomen. Er wordt veel overdag TV gekeken en zelfs met direct zonlicht op de TV een geweldige kijkervaring. Ook het geluid is perfect. Veel beter als mijn vorige TV met soundbar. Een aanrader deze TV

Pluspunten

• Kraakhelder beeld bij zonlicht
  • Superieur geluid

f*******************@g******** 10-05-2022

Mooi beeld,met cijfers op de afstandsbediening een 10

Geschreven voor: Samsung QE55QN93BAT

Fantastisch beeld, bijna gelijk aan OLED maar veel helderder en sneller response dan de Philips OLED die we hiervoor hadden. Echter het minpuntje vinden we de afstandsbediening, erg minimalistisch er ontbreken de nummers en dat maakt het snel naar een kanaal springen wat omslachtig en voor ons wat oudere personen is het verre van gebruikersvriendelijk.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Snelheid van wisselen kanalen
  • afstandsbediening op zonnecellen

Minpunten

• geen cijfers op afstandsbediening
  • beetje complex menu

a***************@u********* 07-05-2022

Qled samsung werkelijk een topper

Geschreven voor: Samsung QE55QN93BAT

Na een zeer gedegen uitleg van de verkoper. Overgegaan tot de aankoop van dit toestel.
We hadden uitgelegd dat wij een lichte woonkamer met wat licht inval hebben. Er werd ons toen een Qled aangeraden van Samsung.
Toestel was niet op voorraad in de winkel. Werd de volgende dag netjes thuisbezorg. Toestel was zeer makkelijk te installeren. Wijst de weg vanzelf. Het geluid was voor ons niet zo belangrijk, omdat we het geluid via de verstekker over onze luidsprekers laten gaan. Maar het geluid valt zeker niet tegen voor zo'n platte tv zonder klankkast. Dan het beeld want daar gaat het natuurlijk om. Het beeld is werkelijk fantastisch. Echt prachtig loepzuiver beeld. Of je nu een film of gewoon het journal kijkt het spat echt uit je TV. Lijkt wel bijna een 3D ervaring. Als sport en film liefhebber is dit echt de TV die je moet hebben.

Pluspunten

• Loepzuiver beeld
  • Geen hinderlijke schitteringen
  • Gewoon overdag met zonlicht TV kijken
  • Prachtige kleuren
  • Zeer makkelijke bediening

Minpunten

• Geen minpunten kunnen ontdekken

j********@h********** 01-05-2022

Mooi

Geschreven voor: Samsung QE65QN93BATXXN

Mooie TV, bevalt goed! super geluid, daar heb je geen soundbox voor nodig. De kleuren springen eruit en het is haarscherp.

s***********@h********** 28-04-2022
Geschreven voor: Samsung QE65QN93BATXXN

Fantastische tv, beeld is geweldig en zelfs het geluid valt niet tegen.
In bezit sinds 2 weken en kijk met heel veel plezier tv!